woensdag 19 februari 2014

Tag: Fashion Fun Tag

Hoi!
Vandaag doe ik de eerste tag op mijn blog, de Fashion Fun Tag. Ik zag hem op de blog van Julia en vond het zo leuk dat ik het overnam. Kijk mee naar mijn antwoorden op verschillende vragen over fashion!





Wat betekent fashion voor jou?
Fashion voor mij. Tja. Ik vind het heel leuk om bladen te lezen die over mode gaan, fashionblogs bij te houden en in de winkels te kijken wat er nu in is. Het is echter niet zo dat ik meedoe met de trends. Ik draag gewoon wat ik leuk vind. Ik vind het wel heel leuk om verschillende stijlen met elkaar te combineren. Ik ben dan ook echt geen girly meisje-meisje, maar eerder een meisje dat wat meer de stoerdere kant opgaat qua kleding. 

Hoe beschrijf je je kledingstijl?
Mijn kledingstijl, zoals ik al zei, is stoer, casual, sportief en soms een beetje grungy. In de winter/herfst het liefste een zwarte skinny jeans met een trui of een ''houthakkers''blousje. Of een shirtje erop met een jasje/vestje. In de lente, SHORTS! Ik hou van shorts! In allerlei kleuren met een top, shirtje of juist een hoodie, het maakt allemaal niet uit wat erop gaat, maar het staat altijd leuk. Met sneakers eronder, slippers of een sandaaltje, het kan allemaal.

Wat is je favoriete modestad?
Mijn favoriete modestad is denk ik New York, Berlijn of Londen. In geen van de drie steden ben ik ooit geweest, maar als je de foto's ziet van de mensen die daar rond lopen, vind ik er altijd heel veel goed geklede mensen tussen zitten met helemaal hun eigen stijl en dat vind ik zo gaaf!

Bij welke winkel slaag je altijd?
Primark. Het klinkt misschien heel goedkoop en simpel, maar dat is echt mijn winkel. Ik slaag daar altijd, voor basic's maar ook voor de dingen die echt bij mijn stijl passen. Ik vind het ook fijn dat de collectie zo vaak vernieuwd word. Verder is Shoeby Fashion ook een winkel waar ik vaak leuke kledingstukken vind.

Welke winkel bezoek je graag, maar slaag je niet snel?
Ik ga graag naar de Pull & Bear en Bershka maar vind er maar heel weinig leuke dingen. Bij de Pull & Bear koop ik wel vaker iets maar duurt het toch lang voordat ik iets gevonden heb. De Bershka vind ik een hele leuke winkel, maar het is denk ik toch niet helemaal mijn stijl.

Hoeveel geef je uit aan kleding? (ik heb deze vraag per maand gedaan)
Dat ligt er heel erg aan of ik die maand ga winkelen. Als ik ga ligt dat er heel erg aan of ik leuke dingen zie, en of ik nog geld over heb van de vorige maand. Ik ben in ieder geval geen meisje dat heel erg van de merken is, dus echt heel veel geld geef ik niet aan kleding uit.

Heb je een item in je kast dat je nog nooit hebt gedragen?
Nee eigenlijk niet, ik denk best wel goed na over iets voordat ik het koop dus ik heb nog nooit een echte miskoop gehad.

Heb je een fashiongeheim?
Als je onder een fashiongeheim verstaat dat  je moet dragen wat je leuk vind en in de winkel moet bedenken hoe je het item gaat combineren met wat je thuis hebt dan wel ja! Haha.

Mijn kast hangt vol met...
Mijn kast hangt vooral vol met allerlei shirtjes, vestjes, jasjes en tops. Vooral items voor het bovenlijf heb ik heel veel. Maar als ik iets zou moeten kiezen waren dat toch echt vestjes en jasjes. Ik kan echt niet zonder en heb er misschien wel een beetje te veel van.

Wat is je meest comfortabele outfit?
Mijn meest comfortabele outfit is een joggingsbroek met een shirtje en daaroverheen een lekkere warme hoodie. Perfect voor s'avonds op de bank, of als je na een aantal kilometer fietsen door de regen thuis komt.

Welk item zou je voor geen goud dragen?
Ik zou never ever geen Crocs dragen. Ook Uggs zou ik alleen aantrekken als ik er miljoenen voor zou krijgen. Het staat mij niet en ik draag liever dingen die niet iedereen heeft. Ook echt bont zou ik niet dragen. Omdat ik het niet zo heel mooi vind en al helemaal omdat er zielige beestjes voor dood moeten gaan.

Wat is je to-go outfit als je geen idee hebt wat je aan moet trekken?
Als ik geen idee heb wat ik aan moet trekken dan word dat waarschijnlijk een hele simpele outfit. Sneakers, een zwarte skinny jeans en een shirtje met een jasje of een hoodie. Lekker simpel en door dan iets speciaals met je haar te doen toch een hele leuke outfit!

Welke fashiontrend mag van jou weer terugkomen of wegblijven?
Ik vind het geen probleem als er trends zijn die ik niet leuk vind, omdat ik dan wel wat anders koop. Voor mij geen probleem. Maar ik zal er niet mee zitten als de wijde broeken voor altijd wegblijven, het staat mij gewoon niet en op de een of andere manier vind ik skinny's gewoon bij iedereen veel mooier staan. De trend van de grungy stijl mag van mij nog wel wat verder doorkomen! Dat is zo leuk te combineren!

Alle foto's komen van Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten