zaterdag 15 februari 2014

Wishlist: Make-Up

Iedereen heeft wel eens het gevoel van: 'Oh wauw, die Yves Saint Laurant lipstick is zo mooi, maar ik heb daar toch echt het geld niet voor'. Of  'Wat een mooi Dior Palette, maar toch echt te duur voor mij'. Je kent het wel, maar erover dromen mag altijd. Ik heb een paar mooie producten opgezocht die ik maar al te graag zou willen hebben, maar helaas buiten mijn budget liggen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en misschien inspiratie krijgen voor jullie eigen dromen. Veel plezier met lezen!




Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer SPF 10
Ik heb al zo vaak gelezen op meerdere blogs dat deze concealer zo verschrikkelijk goed zou zijn, dat ik al meerdere malen in de winkels heb lopen staren naar deze concealer. Ze hebben meerdere verschillende tinten en ook voor mijn lichte huid zit er een goede kleur tussen. Deze Estée Lauder Concealer kost 25 euro per stuk.


Mac Candy Yum-Yum Lipstick

Deze lipstick viel me gelijk op toen ik een beetje aan het kijken was op de site van Mac. De Lipstick komt uit de Vintage Vamp collectie en heeft een prachtige, donkere, felle kleur. Deze Mac Lipstick kost 18,50 euro per stuk. 

Yves Saint Laurent Rouge Volupte Collectie Lente 2014

In de lentecollectie van Yves Saint Laurent zitten 4 prachtige lipsticks en ook hiervan heb ik swatches gemaakt in de winkel. Het pigment is prachtig en de kleuren zo vrolijk en fris! Deze kleuren heten van links naar rechts: Fuchsia Storm, Jealous Coral, Pink Asarina en Pink Neillia. Deze Yves Saint Laurent Lipsticks kosten 34 euro per stuk. 

Clinique Neutral Territory 2 Palette

Dit palette van Clinique bevat 8 hele mooie naturelle tinten wat helemaal bij mij past! Ik draag doordeweeks geen felle kleuren op mijn ogen en daarom is dit een perfect palette voor mij. De oogschaduws hebben een satijnen finish wat nu ook helemaal in is. Dit palette van Clinique kost 45 euro per stuk.

Dior Vernis 204 Porcelaine

Het gebeurt niet vaak dat ik een nagellakje helemaal geweldig vind. Maar wauw, deze vind ik zo mooi! Zo zomers, en perfect voor de komende maanden. Goed gedaan Dior! Dit Dior nagellakje kost 24 euro per stuk. 

Nars Albatross Highlighting Blush

Wie kent deze highlighter niet? Iedereen die deze aanschaft is er tevreden over en ik vind hem altijd zo mooi op swatches. Ik smelt gewoon van hoe mooi hij is. De highlighter staat iedereen gewoon mooi. Deze Nars highlighter kost 30 euro. 

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

Net als de Nars Highlighter is dit ook een product wat iedere beautyliefhebber wel kent. De Urban Decay Eyeshadow Primer Potion. Hij is verkijgbaar in meerdere soorten. Persoonlijk vind ik de orginele versie het mooiste. Deze Urban Decay Primer Potion kost 25,50 euro per stuk. 

Op dit moment zijn dit echt de producten die ik maar al te graag in mijn stash toe zou willen voegen. 
Misschien heb je er inspiratie uitgehaald, of deel je je wensen met mij. 

Welke producten zou jij op dit moment aan je stash toe willen voegen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten