woensdag 27 augustus 2014

Babylips

Al maanden zijn er verschillende soorten Maybelline Babylips in Nederland te koop. Ik wilde er al tijden een hebben, dus wanneer ze in de winkels lagen, ben ik gelijk naar de drogist gefietst. Ze lagen niet in het schap, nu is mijn Kruidvat bij ons op het kleine dorpje nooit zo snel met nieuwe collecties, dus ik kwam een maandje later terug. Nog steeds niets. Nu, maanden verder, heb ik het maar is een keer gevraagd, en ja hoor ze hadden ze. Eindelijk. Ze hingen er nu een maandje, niet in het schap, maar ergens helemaal achterin de Kruidvat, tussen de blarenpleisters. Goed, kijk mee naar mijn review!





Ik heb de blauwe variant met roze letters gekocht. Hydrate. 
Waarom zijn de Babylips er zo leuk uit? Als je het mij vraagt komt het door de leuke, vrolijke kleurtjes. Voor iedereen is er wel iets passend te vinden, wat bij het karakter van diegene past. De overige smaken/varianten zijn: Freshen, Repair, Pink Punch en Cherry Me. 
Pink Punch heeft een roze tintje, en Cherry Me een rood tintje. Freshen en Repair bevatten geen kleur. 


Een paar feitjes uit onderzoeken. 76% van de lippen waren na gebruik van Babylips zichtbaar meer gehydrateerd. 73% van de lippen waren meer beschermd. 76% van de lippen zagen er mooier uit. En 73% van de lippen waren zichtbaar zachter. Dat zijn toch wel fijne dingen om te horen! De ingrediĆ«nten van de balsem zien er ook goed uit. Veel die verzachten, waaronder honing, aloĆ« vera, shea boter en vitamine E. 
Ook zit er in de lippenbalsem spf 20 verwerkt, waardoor je lippen ook goed beschermd zijn tegen de zon. 


Hier heb ik Hydrate op mijn lippen, het geeft alleen een licht glansje af. 
De Babylips hydrateren heel erg goed! Mijn lippen worden er een stuk zachter van. Je voelt de balsem niet zitten op je lippen. 


Ik ben heel erg tevreden over de Hydrate Babylips. Hij verzorgt goed, maakt zacht en geeft een mooi glansje. Voor 3,49 euro per stuk worden de Babylips verkocht bij de drogist. 

1 opmerking:

  1. Ik heb de roze gekocht alleen ik vind het jammer dat hij felroze is, dan lijkt het alsof ik lippenstift op heb. En ze zijn wel een beetje duur maar ze ruiken wel heel erg lekker

    BeantwoordenVerwijderen