woensdag 13 augustus 2014

Opgemaakt Juli 2014

Hey! Deze maand het opgemaakt artikel een stukje later, doordat ik op vakantie ben geweest. Alsnog heb ik een aantal verschillende artikelen opgemaakt en die zal ik laten zien!





Zoals ongeveer elke maand maakte ik een conditioner op. Deze maand de Glans conditioner van AndrĂ©lon. In mijn revieuw hiervan gaf ik aan dat ik deze niet erg prettig vond werken. Nogsteeds ben ik geen grote fan van het product, maar ik vind het zonde om de fles die nog bijna helemaal vol zat zomaar weg te gooien. Hij gaf achteraf wel een hele mooie glans, dus ik nam de geur voor lief. Deze zal ik desondanks niet nog een keertje aanschaffen. 


Ik maakte ook de Eucerin Dermo Purifyer Tonic op. Dit is een tonic voor de vettige huid. Hij helpt de huid te zuiveren en puistjes te voorkomen. Dit deed hij prima. Je brengt een klein beetje van het product aan op een wattenschijfje en deze haal je over je huid heen. Hij was best heftig, maar dat kan mijn vettige huid wel aan. Opnieuw kopen? Nee, want ik heb een combinatie gevonden van huidverzorgingsproducten die nog beter werkt op mijn huid.


Ook heb ik zoals ik bijna elke maand doe, een deodorant opgemaakt. En alweer, de Fa Romantic Moments White Rose. Nogsteeds vind ik de geur zo verschrikkelijk lekker! Ik heb nog geen nieuwe gehaald, omdat ik van mezelf een paar andere deo's moet gaan uitproberen, maar als dat niets is, weet ik waar ik deze kan vinden!


Mijn 100 % cotton wattenschijfjes van de Kruidvat zijn ook op. Niets op aan te merken, ze waren erg fijn. Ik heb alweer een nieuwe verpakking gehaald. Hierover heb ik ook een review geschreven. 


Iets wat ik niet erg vaak opmaak, een bodybutter. Deze mini van de Honeymania lijn heb ik met heel veel liefde opgemaakt. Ik houd van deze geur! Nu met het scheren van de benen, ja helaas dat moet nu nog vaker gebeuren met dit mooie weer, worden mijn benen erg droog. Dan is dit spul echt een oplossing! Ook gebruik ik het vaak op mijn schouders en ellebogen. Het helpt echt fantastisch! 


Deze haarborstel van Syoss kreeg ik jaren geleden toen ik een actieproduct kocht, of een aanbieding. Ik weet het nieteens meer. Wel weet ik dat ik het een hele fijne borstel vond. Hij heeft plastic pinnen, en om die pinnen heen zitten zachtere, kleinere synthetische haren. Nu zijn er verschillende pinnen uit, en zijn alle dopjes die om de pinnen heen zaten eraf gesleten. Dit voelt nu niet zo prettig als je je haren borstelt. Ook is hij gewoon oud, en was het tijd om hem weg te doen. Als hij ooit nog is terug komt, sla ik hem zeker weer in. 


En dan sluit ik dit artikel af met een shampoo. Van AndrĂ©lon. De 2 in 1 voor ieder haartype. Niet dat ik hem zonder conditioner gebruik, dan is mijn haar echt niet door te kammen. Gewoon prima basic shampoo met een heerlijke geur! 

Wat heb jij deze maand opgemaakt?

1 opmerking: