donderdag 14 augustus 2014

Mijn concerten

Vandaag laat ik jullie zien naar welke concerten ik allemaal ben geweest, degene die ik op de planning heb staan, en concerten waar ik heel graag heen zou willen!  Muziek betekent zo veel voor me, ik wilde dit graag met jullie delen. 


Lady Gaga


Het eerste concert ooit, waar ik heen ben geweest, was van Lady Gaga. En dat is dan ook geen kleine naam. Toen ik wat jonger was luisterde ik zo veel naar haar! Dit concert vond plaats in 2012, in september. We wonnen de kaartjes via het AD. Het waren staanplaatsen! Dus nog supergoed ook! Het was ge-wel-dig! Ik had van tevoren nooit verwacht dat ze ZO goed zou zijn live. Het was fantastisch. 

Beyonce


Toen ongeveer een half jaar later, kreeg ik s'ochtends een telefoontje van mijn beste vriendin. Of ik mee wilde naar Beyonce, omdat haar moeder ziek was. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Natuurlijk wil ik mee. Ik heb heel erg genoten van Queen Bee, ondanks dat ik geen grote fan van haar ben. 

Maroon 5


Begin dit jaar ging ik samen met mijn moeder naar Maroon 5. En wat een belevenis wat dat. Ik vond het zo geweldig! De feeling toen ze opkwamen was zo overweldigend. Het klonk allemaal zo goed, en zo intiem met het publiek. De grote hits zongen ze ook geweldig, met een passie waar je u tegen zegt.

Robin Thicke


In het voorprogramma van Maroon 5 stond PJ morton, hij zit in de band zelf, en zingt dus zelf ook. Daarna kwam Robin Thicke! Die iedereen natuurlijk kent van zijn hit 'Blurred Lines'. Ook bij hem moet ik eerlijk zeggen dat ik niet van hem verwachtte heel erg goed live te zijn, maar ook daar verbaasde ik me over, want wauw wat een stem heeft hij!

One Direction


Dan, 24 juni 2014 was het zover. EINDELIJK. Ik ging met mijn beste vriendin naar One Direction. Hier hadden we zo lang op gewacht. Het was perfect. Ik heb er geen woorden voor. Het was geweldig en top en fantastisch en perfect en wauw. Toen de volgende dag, kwam er een meisje dat ik ken met twee kaartjes voor het concert van 25 juni. Ik en mijn andere beste vriendin konden daar geen nee op zeggen, dus gingen we nog een keertje. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik beide avonden ben geweest.

5 Seconds Of Summer


En hoe blij was ik, toen ik hoorde dat 5 Seconds of Summer het voorprogramma zou zijn van One Direction. Ik ben bijna net zo'n grote addict van 5sos als van One Direction. Bij beide dagen heb ik heel wat afgehuild hahah, bij 5 Seconds of Summer én One Direction. 

Bij deze concerten ben ik tot nu toe geweest, nu laat ik zien wat ik nog op de planning heb staan!

Ed Sheeran


Ja! In november is het zover, ik ga naar Ed Sheeran! Die jongen betekent zo veel voor me. Zijn liedjes raken me elke keer weer. Ik kan er uren naar luisteren. Zijn liedjes zijn heel gevoelig en er schuilen veel emoties achter. Ik vind het ook zo leuk van hem dat hij nieuwe wegen ingaat met zijn muziek. Ik kan niet wachten!

Katy Perry


En dan in maart volgend jaar, Katy Perry! Ook daar ben ik al vanaf toen ik 10 jaar was een fan van! Ik vind haar nieuwe album dan ook steengoed! Ik kan niet wachten tot de show!

Was dit dan alles, nu heb je alles wel gezien toch? Vraag je je dan misschien af. Nee haha, absoluut niet. Ik heb nog zoveel artiesten die ik heel graag een keertje live zou willen zien. Hier een lijstje;

  • All Time Low
  • Martin Garrix
  • The Vamps
  • Paramore
  • DVBBS
  • Dimitri Vegas & Like Mike
  • Skrillex & nog veel meer!
Ik zou in mei volgend jaar ook nog naar het concert van 5 Seconds Of Summer gaan, in de Ziggo Dome met mijn beste vriendin. Alleen zijn we er nu achter gekomen dat tijdens het concert, wij in het buitenland zijn in verband met werkweek. We balen hier echt ontzettend van en zijn dan ook heel verdrietig. We moeten dus wel onze kaartjes kwijt, dus wil jij, of weet jij iemand die graag naar het concert wil? Stuur me dan een berichtje naar daphneverbeijblog@gmail.com !

Naar welke concerten ben jij geweest?


1 opmerking: