woensdag 27 augustus 2014

Vogue Deo Spray Enjoy review

Van mijn broertje kreeg ik onder andere deze Deo Spray als klein cadeautje. Ik had voorheen nog geen compressed deo spray gebruikt, van geen enkel merk. Ik was dus erg benieuwd naar de werking, het gebruik en het effect van zo'n spray. 




Vogue zegt zelf over deze deo spray: 
''Voor een effectieve bescherming tegen lichaamsgeur. Geniet van de heerlijke geur van Enjoy, romantisch en verleidelijk. Laat geen witte strepen achter. 
Zuinig doseren: 1 seconde sprayen is voldoende voor een frisse werking. 

De spray werkt niet op drijfgas, zoals de meeste deo's, maar op luchtdruk. Dit is veel beter voor het klimaat, en hij hoort veel langer mee te gaan. Je stoot met het gebruik van een compressed deodorant 74% minder CO2 uit en 42% minder energie. 

De geur is heerlijk bloemig, en verdoezelt nare geurtjes heel erg goed. Je blijft de geur ook bijna de gehele dag door ruiken. 


Ik vind het erg fijn werken, de flacon is een stuk kleiner, wat erg handig is voor onderweg. Deze spray heeft precies hetzelfde effect als dat een gewone deodorant op drijfgas heeft. Hij werkt even goed. 
Mijn enige minpuntje is dat je niet voelt dat je sprayt. Op de flacon staat aangegeven dat 1 seconde sprayen genoeg zou zijn, maar ik voel geen product op mijn huid komen, daardoor spray ik toch ietsje langer dan 1 seconde. Geen groot probleem.

Vogue deo spray Enjoy is te koop bij supermarkt en drogist voor 3.99 euro.

Heb jij al een compressed deo spray geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten