zondag 3 augustus 2014

Nails of the day; Punk


Vandaag laat ik weer eens zien wat ik op mijn nagels draag, het is deze keer nogmaals een kleurtje van Rimmel, ik vind hem prachtig! 



Ik heb op mijn nagels de kleur; 711 Punk Rock, van Rimmel. Ik had deze al een tijdje liggen, maar nog nooit gebruikt. Het werd dus nodig tijd! 
Het is een donkerblauwe kleur, die invloeden van paars met zich heeft. Hij is uitgekozen door Kate Moss, hij zit dan ook in haar eigen collectie. 


Sorry alvast, ik ben geen ster in nagels lakken, bij mij is gaat er per ongeluk altijd wel iets naast, en ik ben dan bang om het weg te halen met een wattenstaafje, omdat ik niet wil dat ik de lak op de nagel beschadig. 
Ik heb op de foto twee laagjes aangebracht. Ik vind het zo'n prachtige kleur! Hij is niet zo diep-blauw, maar eerder een soort donkerblauw/paars, die ook nog grijze invloeden toont. Ik vind het echt heel mooi. 
Het is niet zo simpel als gewoon blauw, zwart of grijs, het toont ook net iets liever dan bijvoorbeeld zwart. 


Wat voor kleur draag jij het liefste op je nagels?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten