woensdag 27 augustus 2014

Favorieten juli & augustus

 Hey! Vandaag laat ik mijn favorieten producten zien van de maanden juli en augustus. Ik heb niet heel veel nieuwe producten getest, maar wel een paar oude favorieten hervonden. Kijk mee!

 



Herbal Essences Hello Hydration Conditioner


Een paar maanden geleden testte ik 5 conditioners van Andrélon. Nu deze allemaal op waren, besloot ik iets van een ander merk te kopen. Naar de zeer positieve verhalen van Elise van elisejoanne.nl haalde ik er eentje van Herbal Essences. En man, wat een goede keuze is dat geweest zeg! De geur alleen al van deze conditioner is hemels. Om over de werking nog niets te zeggen. Wanneer ik deze conditioner gebruik, samen met een shampoo van Andrélon kan ik zo de catwalk op met mijn haar. Het is mooi glanzend, niet pluizig en heeft heel veel volume. Een wereldontdekking dit.

Max Factor Clump Defy Waterproof Mascara


De Clump Defy Mascara Waterproof heb ik ook maanden geleden getest. Hij kwam toen bij mij als beste uit de test. Na die review heb ik een hele tijd een mascara van Rimmel gebruikt. Toen deze echt niet meer gebruikt kon worden pakte ik deze er weer bij, en ik werd weer verliefd. Hij spreid mijn wimpers zo mooi, en maakt ze zo mooi lang als geen andere mascara heeft gedaan. Ook was het deze zomer erg fijn een goede waterproof mascara te hebben. 

Rituals Sun Protection Face Cream


Ik reviewde laatst een paar zonproducten van Rituals, waaronder deze zonnebrand voor het gezicht. Hij beviel me zo ontzettend goed! Ik heb hem deze zonnige maanden dagelijks onder mijn make-up aangebracht. Hij kan in de zomermaanden ook goed doorgaan voor dagcreme, ik heb hem daarvoor dan ook gebruikt. Ik vind de hoge zonbeschermingsfactor ook erg fijn. 

Fa Floral Protect Poppy&Bluebell deo


Wie mij een beetje volgt, weet dat ik gek ben op de deodoranten van Fa. Ik gebruik ze dagelijks. Deze, de Poppy&Bluebell variant had ik nog niet geprobeerd. Toen ik hem een tijdje geleden rook vond ik hem zo heerlijk! Zo fris en fruitig, en ook heel bloemig! Hij verdoezelt mindere geurtjes heel erg goed, en beschermt goed tegen transpiratie. 

Wella ProSeries Max Hold Mousse


Nu ik  het perfecte glanzende, volumieuze haar had waar ik van droomde, wilde ik het ook wel in een mooi model hebben. Ik deed er daarom na het douchen deze mousse van Wella in. Dit zorgt ervoor dat je haar iets meer 'body' krijgt, en dat je model iets beter blijft zitten. Dat doet deze mousse super. 

Mexx Fly High


Deze geur van Mexx heb ik al een lange tijd op mijn kastje staan, maar gebruiken deed ik hem amper. Tot midden juli. Ik ontdekte deze hele bloemige, sterke geur weer. Hij ruikt naar watermeloen, yuzu en rode bessen. Hij is heel krachtig vind ik zelf. Zoals je kunt zien is hij helaas al bijna op, maar ik ben van plan snel een nieuwe te gaan halen. 

Wat zijn jou favorieten van de laatste tijd?

1 opmerking:

  1. hoeveel kostte die herbal essences en waar heb je die gehaald want ik heb de laatste tijd heel erg last van pluizig haar

    BeantwoordenVerwijderen